Thursday, August 25, 2011

kisah DUIT RAYA

duit raya da siap..
sape nak sila bagi nama, umur, sekolah dan no tepon anda
=)
kira.. kira.. kira..
pergi bank semata-mata nk tukar duit kertas RM50 ke duit kertas RM1 sampai dapat RM50
(pelik2 j ayat)
nak sampai RM50 jugak la aku 'sedekah' kat budak2 ni..
bak org tua2 ckp, 'UNTUNG LAA..'
sape x suka jadi budak2..
tahun ni tahun ke-2 saya 'bersedekah'
MOGA MOGA MURAH REZEKI SAYA.. amin..

setiap sampul ada nama..
sape da 'booking', ade la name..

nk 'sedekah' x de la byk sgt..
sbb daku tidak mampu
sian..raya x de BONUS..
kene cari kerja baru..
"HARUS..!!"

AKAUN RAYA 2011
* kindergarden/babie = RM2
* 'low' skool = RM 3
* high skool = RM 5

p/s : ade budak yg x dpt duit raya dari aku.. sbb BAPAK dia cakap aku KEDEKUT.. nak rase sangat KEDEKUT aku kn..?? RASA LA KAU..! suka2 cakap aku KEDEKUT.. (bukan nak beremosi @ balas dendam. tp rasa kecik hati ni x hilang lg) suke hati aku la nk buat ape denga duit aku.. GAJI aku kot.. LEBIH BAIK KEDEKUT DARI MEMBAZIR.. sebab MEMBAZIR AMALAN SYAITAN 

No comments:

Post a Comment