Thursday, January 19, 2012

Azwan Ali - RUGI NYEEEEE U OOLLSS

. . . . . . . . . . . . . .
tak tahu la ape kene mamat ni (mamat kot).. hari 2 dengar berita dia ni nk ugut bunuh adik kandung sendiri.. hush! x sayang adik ke hoi!? patut abang sebagai lelaki kene la jaga adik pompuan kan..aku yg xde adik laki pon pandai jage adik.. nasib baik la aku xde abang cm ni.. sebab aku memang xde abang pon.. 

agak nye dia ni mmg suke cari gado kot..bosan idop sorang2 agaknye..pas2 media pulak x layan dia ni sangat, so, dia kne la buat perangai sikit.. GET ATTENTION (bak kate owang putih)... mmg dpt ATTENTION, tp sume cerita yang memalukan diri sendiri.. eeee... kalau aku da lari menyorok dalam gunung kinabalu... MALU SIOT! perangai mcm ni..padahal umo da............ nk nk sambut hari jadi da.. dia ingat dia 2 makin muda kot.. EN. AZWAN, sebenar nye, makin hari, umor kite makin PENDEK... makin hari, AJAL makin DEKAT... kan selalu g UMRAH, HAJI...x kan x tau kot.. buat2 la BERTAUBAT... hmmm

last, ni tweet paling 'BEST'... abang (kakak) azwan oi.. x de ke-RUGI-an la tak pergi party-party mcm ni.. baik lagi klu aku buat party tok family aku..bagi mak ayah makan sedap2.. kan kan.. hmmm... TAK DE LANGSUNG RASE RUGI..MEROYAN JAUH HUJUNG DUNIA.. kanak2 j buat party2 bezday ni.. klu org tua pon, orang lain akan buat kan.. haaakk tuuiihh! MALU..! 

p/s: REDBOX je kot.. ade lagi peminat dia ni???? tengok mcm sume pura2 suke kat dia je..hahaha....

Am i babbling too much..? rase nye la.. kan kan.. 
(sudah..x nak jadi klon azwan ali)
(via TWEETDECK)
(muntah darah seminit)

HE IS TOTALLY.........

YUP..!
CRAZYYY..!!!

No comments:

Post a Comment